Najnowsze wiadomości

26 kwietnia 2024 3:13

Nasza nowa reklama telewizyjna: Poznaj rodzinę



Jeśli powrót programu The X Factor w sobotę 2 września nie był wystarczająco ekscytujący, to w tym samym czasie miała miejsce premiera naszej nowej reklamy telewizyjnej, będącej zwieńczeniem miesięcy ciężkiej pracy za kulisami.

Jeśli jeszcze jej nie widzieliście, obejrzyjcie ją poniżej:

Jesteśmy niezmiernie dumni z naszej nowej reklamy telewizyjnej, która skupia się na życiu rodzinnym w domu i ważnej roli, jaką odgrywają w nim nasze łazienki. Mamy nadzieję, że Wam również się spodoba.

A więc, bez dalszych ceregieli, poznajmy rodzinę.


Poznaj rodzinę

Nasza rodzina składa się z mamy, taty, trójki dzieci i psa Wilmy. Jeśli ten wierny pies rasy basset wygląda znajomo, to dlatego, że wystąpiła już w jednej z naszych poprzednich reklam telewizyjnych, a w nadchodzących miesiącach bez wątpienia zobaczycie jej o wiele więcej.

Być może zauważyliście również inne znajome twarze, w tym aktorkę Susan Cookson, która ostatnio wcieliła się w postać Marion Logan w serialu Coronation Street, oraz Paula Warrinera, który również pojawił się w serialu The Street w 2011 r., grając D.S. Redferna.

W miarę trwania kampanii reklamowej dowiesz się więcej o poszczególnych członkach rodziny i o tym, jak łazienka odegrała ważną rolę w tych dramatycznych momentach ich życia.

Odwiedź naszą stronę na Facebooku i daj nam znać o swoich ulubionych #familymomentach z reklamy, aby mieć szansę na wygranie jednej ze 100 miękkich zabawek Wilma the Dog!


Łazienka w sercu rodzinnego domu

Jedną z pierwszych rzeczy, które mogliście zauważyć w naszej reklamie telewizyjnej, jest to, że nasze piękne łazienki nie zajmują zbyt wiele miejsca na ekranie! Jest ku temu jednak bardzo szczególny powód. W ramach historii, którą staramy się opowiedzieć, chcieliśmy pokazać szeroki zakres codziennego życia rodzinnego, w którym nasze łazienki odgrywają ważną rolę.

"Dom może być nieprzewidywalną przestrzenią. Kakofonicznym, kolorowym, pełnym pasji miejscem. Gdzie zderzają się ze sobą prace domowe, obowiązki domowe i emocje. Każdy robi to, co musi, aby przetrwać".

Jak wszyscy wiemy, dom rodzinny może często przypominać Piccadilly Circus, zwłaszcza gdy wszyscy się spieszymy, próbując przygotować się do pracy lub szkoły, i nieuchronnie ktoś inny korzysta z łazienki, akurat wtedy, gdy jest nam najbardziej potrzebna! W rzadkich momentach może to być jednak miejsce spokoju i wyciszenia, idealne do naładowania baterii (dosłownie i w przenośni), nadrobienia zaległości w przeglądaniu najnowszych wiadomości lub cieszenia się zasłużonym odpoczynkiem.

"Przychodzimy razem, odgrywamy swoją rolę. Czasem ze łzami, ale zawsze z sercem". Więc nie martw się, nigdy nie jest tak długo, zanim wrócimy do formy".

Nasze domy pełnią też inną ważną funkcję, a mianowicie zbliżają nas do siebie i pomagają nam nawiązać więzi. Od oglądania programu The X Factor w salonie po granie w gry planszowe w kuchni - ważne jest, aby mieć wygodną przestrzeń, w której możemy robić te wszystkie fajne rzeczy, które nas łączą.

"Będą grube i będą cienkie. Będą dni absolutnego zadowolenia i takie, w których nie czujemy się dobrze w naszej skórze. Ale jak wielką różnicę robi to, że od czasu do czasu możemy zebrać myśli, zmyć z siebie dzień lub powiedzieć rzeczy, o których nie wiedzieliśmy, że są nam potrzebne".

Oczywiście, życie rodzinne nie zawsze przebiega bezproblemowo. Są dni, kiedy wszystko wydaje się nie układać, dramaty wybuchają znikąd i wylewa się mnóstwo łez. W tym wszystkim łazienka pełni niepozorną, ale równie ważną funkcję: Jest to miejsce, w którym można uciec od zgiełku, obejrzeć mecz na telefonie komórkowym (aby dyskretnie sprawdzić, czy zakład został przyjęty) i ogólnie spędzić czas, dbając o siebie. Nie chodzi tu jednak wyłącznie o osobiste przemyślenia. Może to być także miejsce, w którym spędza się cenny czas z dziećmi, rozmawiając z nimi i dowiadując się, co im chodzi po głowie, w czasie kąpieli, a nawet wtedy, gdy próbują umyć psa!

"To prawda. Salony są urocze. Sypialnie mogą być błogością, a kuchnie kuszą nas raz po raz, ale to nasza łazienka pozwala nam zachować zdrowy rozsądek".

Pod koniec dnia (i nie zapominając o jego początku!), ze wszystkich pomieszczeń w domu to właśnie łazienka utrzymuje nas wszystkich na równym poziomie. Pozwala nam się zatrzymać, pomyśleć i zrelaksować.


Co mówimy

Oryginalna koncepcja, nakręcona w Didsbury, Greater Manchester i Hessle, East Yorkshire, została stworzona przez zespół marketingowy VictoriaPlum.com, pod kierownictwem Dyrektora ds.

Nigel powiedział: "Ta reklama telewizyjna wyznacza początek nowego i ekscytującego kierunku dla VictoriaPlum.com. Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań wśród klientów, przyjrzeliśmy się różnym rolom, jakie pełnią nasze łazienki w codziennym życiu rodzinnym. Od tych funkcjonalnych, takich jak mycie psa czy przygotowanie się do wyjścia, po bardziej emocjonalne, jak znalezienie prywatnego miejsca, do którego można się schronić, gdy jest się zdenerwowanym, łazienki stanowią tylko jedno z wielu tła dla dramatów, łez i śmiechu, których wszyscy doświadczamy w naszym życiu. Dlatego uważamy, że każdy powinien móc sobie pozwolić na inspirującą łazienkę właśnie dla takich rodzinnych chwil.

W pierwszym z wielu różnych kreatywnych zabiegów postanowiliśmy skupić się wyłącznie na rodzinie, przedstawiając mamę, tatę, dzieci, a nawet psa Wilmę. Może się to wydawać niekonwencjonalne, że na tym etapie łazienka jest ledwie wspomniana, ale uznaliśmy, że ważne jest, aby przedstawić ją jako jedno z wielu miejsc, w których toczy się życie rodzinne.

Nad tą reklamą włożono wiele ciężkiej pracy, co odzwierciedlają wysokiej jakości wartości produkcyjne. Czujemy, że będzie ona dobrze odbierana przez naszych klientów i pomoże nam w osiągnięciu celu, jakim jest zdobycie pozycji wiodącego w Wielkiej Brytanii internetowego specjalisty w dziedzinie łazienek."

Podziel się swoimi przemyśleniami, aby mieć szansę na wygraną

Nie zapomnij dać nam znać, co sądzisz o naszej reklamie telewizyjnej na Facebooku, a także podziel się swoimi ulubionymi #familymomentami z reklamy, aby mieć szansę na wygranie miękkiej zabawki Wilma the Dog!

Miej oko na więcej nowych reklam telewizyjnych VictoriaPlum.com i #familymoments w nadchodzących miesiącach.

Lorem ipsumus

placeholder text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et irmagnUt enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequatDuis ee dolor in reprehenderit.